A dziś króciutko i szybciutko wpis uzupełniający o tym co już dawno prezentuje się u mnie na facebookowej stronie - link do fanpage Art Flavours

Na początek mała wzmianka - gdyby udało Wam się nie zauważyć. Odświeżyłam trochę design bloga aby było jaśniej, przejrzyściej i łatwiej Wam się czytało - co o tym sądzicie? Może być? Fatalnie? Lipa?
Dajcie znać:-)

No dobrze, bo miało być króciutko:-) 

Pierwszą prezentowaną bransoletkę zrobiłam już jaaaaaakiś czas temu dla pewnej przemiłej dziewczyny. Przede wszystkim miała być k o b a l t o w a :-), reszta już dowolnie, aha miała być też koniczynka na szczęście - a więc jest kobaltowa z dodatkami w kolorze srebra i koniczynką:-)



Skorzystałam też z  fantastycznego tutorialu Qrkoko  i zrobiłam bransoletkę z pudrowo różowych jadeitów, 10 mm. Zresztą sami zobaczcie, kamienie możemy nosić także tak. Bardzo ciekawy pomysł i bajerancko wygląda na ręku. Poprosiłam więc moją dobrą koleżankę aby zapozowała z tą bransoletką ( tym samym spełniąjąc jej dawne marzenie o byciu modelką.








W ostatnich tygodniach - szarości było aż nadto, słońce chyba o nas zapomniało.I stąd pomysł na instensywnie zieloną bransoletę. Chciałam, żeby była trochę w typie bransoletek bangle - stąd ot, taki pomysł na jej wykończenie. Jest soczyście!!!!! Ach, z komentarzy na facebooku wiem, że podobno świetny z niej wabik na okonie!A więc widzicie, moja biżu jest uniwersalna! Tylko brać!




I czas na kolejne zamówienie, miało być coś delikatnego, z akcentem złota. Przeglądając wysyp chwościków w Royal Stone wpadłam na taki pomysł. Właśnie poprzez chwost nawiązujący do stylu Boho.I tak przy okazji, miałam niezłą intuicję na początku roku przewidując, że styl Boho będzie hitem. Gdzie nie spojrzę - dużo o nim teraz słychać:-)

Wiem, że właścicielce bardzo przypadła do gustu. Ufff:-)





I na koniec Polaris.
Ach jak te koraliki Toho mnie zaczarowały. Mix kolorów Polaris i Nickel - dały ten fantastyczny efekt.
Jestem z niej wyjątkowo zadowolona i bardzo podoba mi się wzór. Wiem, wiem że nie wypada tak się chwalić ale cóż poradzę, że mi się podoba?:-)



A jak już wszyscy ochłoniecie po wynikach wyborów, w środku tygodnia pojawi się nowy wpis - tym razem będzie dłużej, bo chcę Wam napisać o świetnej akcji charytatywnej dla rękodzielników i nie tylko, którą wymyśliła Qrkoko. Wszystkiego  dowiecie się wkrótce!



Komentarze

  1. Witam :) rzeczywiście,lepiej się czyta,ale poprzedni design też mi się podobał.Bransoletki jak zawsze przecudne,a ja z chęcią przygarnęłabym tę ostatnią :) . Odezwę się na priv :).Udanej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam Ciepło Pani Danusiu i jak zawsze dziękuję za miłe słowa. Bloga odświeżyłam bo jak to kobieta, lubię zmiany:-)

      Usuń
  2. Kasiu, piękne rzeczy robisz. Niektórzy mogą tylko pomarzyć, by tworzyć tak precyzyjne dzieła. Super. Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kochana ależ mnie zawstydzasz ale miło mi bardzo. To daje kopa:-)

      Usuń
  3. Anonimowy10/25/2015

    Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O bransoletce już pisałam, że piękna na twoim fb :) dzięki też za wsparcie akcji!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty