To bardzo piękne zdjęcie, które znalazłam na pinterest a pochodzące z http://vintageshabbypink.tumblr.com/post/71718777149 było inspiracją do powstania poniższego seta.

Chciałam połączyć moje ulubione kamienie z fascynacją, którą teraz przeżywam, czyli moimi wyplatankami.
I powstał - taki właśnie komplet w kolorze różanym. Marzenie o Paryżu.



Set, składa się z bransolety stworzonej z kamieni białego jadeitu i jadeitu w kolorze baby pink, dodałam do niej bardzo delikatne przekładki z metalu szlachetnego, stylizowane na kwiaty. Solo wygląda właśnie tak:



Bransoleta wyplatana jest wzorem ukośnym, tak aby różne odcienie różu i lawendowego fioletu nawzajem się przenikały. Użyłam do niej - sznurów satynowych - ślicznie wyglądają w plecionkach i nadają im eleganckiego szyku:-)
W tej bransolecie, która jest bazą całego kompletu pojawiła się zawieszka z medalionem wklejonym kaboszonem z wieżą Eiffla - obrazkiem stylizowanym na vintage.


Tymczasem czas na relaks - idę sobie popleść:-)

Komentarze

  1. Cudny zestaw, bardzo romantyczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że to widać...chciałam właśnie aby było subtelnie i romantycznie:-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty