Święta i po Świętach...choć miły, ciepło domowy czas trwa nadal. 

W zamyśle ten czas miałam spędzić z dala od swojego biżuteryjnego warsztatu. Głównie na szaleństwach z młodzieżą, spacerach i objadaniu się smakołykami ale okazało się niestety że chyba jestem addicted :-)... byłam na tyle przezorna, że nie przywiozłam ani jednego pudła czy pudełeczka z moimi skarbami do domu rodziców...a jednak nie udało mi się:-)...dopadły mnie poświąteczne wyprzedaże...

Najpierw moje uwrażliwione oko dojrzało tę o to przepięknej urody ceramikę, którą zobaczycie na zdjęciach poniżej.
Jest naprawdę fantastyczna, ciepłe kolory od kremowo perłowych, poprzez lekko przybrudzony róż aż do czekolady. Przypatrzcie się proszę ich pięknej barwie i kształtowi. Są naprawdę bajeczne. Uwielbiam takie kolory, niejednoznaczne, nie rażące swoją barwą ale powalające klasyką. Bardzo kobiece.

Już żałuję, że kupiłam ich tak mało...ale...wrócę po więcej. Na pewno.
Dzięki nim wyobraźnia podsunęła mi wyobrażenia o klasycznych, pięknych bransoletach z rzemienia a może nawet naszyjnikach? 

Na pierwszym zdjęciu kamienie solo, na drugim już w przymiarkach, złączone rzemieniem, który również jest w kolorze czekolady. Och ależ się smacznie zrobiło przez tę czekoladę:-...chyba zjem krówkę bo potrzebuję po tym wpisie podnieść troszeczkę swój indeks glikemiczny z czystego łakomstwa:-) ...no dobrze zjadłam dwie...:-)

Wracając jednak do biżuterii

Na pewno pokażę Wam więcej- jak wykończę projekty i jak powstanie kilka wzorów, które już mam w głowie i dodatkowo rozrysowane  w moim szkicowniku. 

A tymczasem




Musicie mi też wybaczyć formę zdjęć - pamiętajcie obowiązuje mnie tryb urlopowy i nie mogę rodzicom poprzestawiać wszystkiego...i tak korzystam już gościnnie z laptopa Taty:-)

I na koniec mała niespodzianka dla babci, którą z racji niecierpliwości charakteru mojego synka - babcia już poznała. To prezent od Adasia dla Babci z okazji Dnia Babci...do którego jeszcze sporo czasu...ale Panie i Panowie przedstawiam Wam bransoletkę wykonaną przez Junior Brand Managera w Art Flavours:-)

To silikonowe kule w kolorze mlecznej czekolady, specjalnie wybranym z myślą o Babci.
Wielkość kul to 10 mm.
Babcia jest zachwycona, Junior chyba nawet bardziej.
A ja dumna:-)






Komentarze

  1. Anonimowy12/28/2014

    Jeden wielki lajk !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło - dziękuję.

      Już na dniach pokażę co powstało z tej fantastycznej ceramiki i rzemienia - mała kolekcja:-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty