Trochę inspiracji na początek tygodnia. 

Lubię styl cottage, wszystko co wiąże się z domową, sielską, wiejską atmosferą urzeka mnie od dawna:-) Dlatego próbuję, łączę, kreuję swoje wyobrażenia w realnym świecie. W moim domu ma być przytulnie, ciepło, pięknie z unoszącą się atmosferą miłości i chęci przebywania w nim. Tego nauczyła mnie moja Mama - że po przekroczeniu progu swojego domu, czuję, że to jest moje miejsce, w którym jestem bezpieczna. Otaczam się przedmiotami które mają jakaś swoją historię ale także takimi, które lubię sama stworzyć. I dlatego właśnie dziś w przerwie tworzenia biżuterii, pokażę Wam co znalazłam w moim ukochanym pinterscie i co sama zrobiłam:-)

Przedstawiam Wam majson jar-y i ich przecudowne inne życie:-)...czyli to co można stworzyć ze zwykłego słoika.Tak, tak słoika który tylu nam kojarzy się z wekami, piklami lub innego rodzaju zapasami.

A gdyby tak nadać słoikowi inne życie...?

Bo okazuje się, że taki słoik ma tyle żyć ile w nas fantazji co możemy z nim zrobić. Możemy go np wykorzystać  jako część organizera na nasze domowe bibeloty lub akcesoria kuchenne. A może po prostu być ozdobą lub także całkiem funkcjonalnym domowym sprzętem.

Oto co znalazłam:

W kuchni słoik możemy wykorzytać np tak.  Mamy wszystko pod ręką, gdzieś obok kuchenki. Fajne, prawda?


 Lub jeszcze tak. Makarony, ryże, kasze - wszystko co sypkie - chowamy w słoiki a w szafkach jest czysto i schludnie.


A gdy na szybko potrzebujemy jakieś niebanalnej domowej ozdoby, np na jakąś miłą kolację - proszę możemy przemienić  słoik w piękny lampion, wystarczy tylko trochę fantazji:-)



Niestety ja nie miałam w domu wolnego słoika ale od czego jest wyobraźnia, znalazłam starą buteleczkę i zrobiłam do kuchni małą ozdóbkę. Niby nic a cieszy oko:-) Już stoi na półce.


A może Wy macie jakieś ciekawe pomysły?

Zdjęcia - zródło pinterst i Art Flavours

Komentarze

  1. uwielbiam takie dekoracje, ślicznie też wygląda kolorowy piasek lub muszelki w butelce :)

    www.patt-cieslewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty