Dzisiejszy wieczorny post, tuż przedświąteczny będzie postem zawierającym głównie zdjęcia. Ot, tak z małej przekory - zamiast się rozpisywać to będą głównie zdjęcia:-) Mam nadzieję, że będzie Wam się przyjemnie je oglądało jak również chciałabym przeczytać co sądzicie o kolejnych nowościach w Art Flavours.:-)

Zacznijmy od biżuterii, którą już znają niektórzy - bo debiutowała na facebooku.

Pierwsza bransoletka została wykonana z  lampworków, słoi dębowych - fantastyczne połączenie kolorów. Bardzo ciepłe. Zresztą popatrzcie sami.


Druga Bransoletka to natura w pełnym rozkwicie - bransoletka wykonana z szafirowego marmuru 10 mm, zawieszkę zaprojektowałam ze złotej koniczynki i złotego liścia, z metalu szlachetnego w kolorze złota.
Spodobał mi się bardzo komentarz na jej temat, jednej z osób  " ..Kojarzy mi się z lasem - zielony mech, piórko które zgubił ptak i kwiat na polanie.." - piękne porównanie, za co bardzo dziękuję :-)


Swarovski My Love - Crystal Heart 11 mm Swarovski Elements®, zawieszone na srebrnych biglach królewskich. Piękne kolczyki dla kobiet lubiących blask i klasyczną elegancję. Ależ one się mienią, musicie mi uwierzyć na słowo:-)


A teraz nowości:-)

Bransoletka z pereł Swarovskiego - zrobiona na specjalne zamówienie, perełki utkałam na srebrnym drucie, z zapięciem magnesowym ze  złotą zawieszką, wypełnioną masą perłową. Bardzo delikatna w formie.Kobieca, eteryczna, fascynująco piękna.


I kolejna również na zamówienie, tym razem modułowa w typie tzw. pandorki - miałam dowolność w doborze koralików, z zastrzeżeniem, żeby były w ciepłej tonacji. Wybrałam więc jedne z moich najbardziej ulubionych kolorów, rudości, złoto i koral:-)


Wesołych Świąt Moi Kochani, bardzo rodzinnych, zdrowych, słonecznych z domowymi pysznościami na naszych stołach. A niech urosną nam oponki, a co tam i tak je spalimy tej wiosny. Buszując w lasach, spacerując lub delektując się nowalijkmi które już niedługo świeże i pachnące zagoszczą w naszych kuchniach:-). 
Alleluja:-)!

Komentarze

  1. Anonimowy4/05/2015

    Piękna biżuteria, widać że masz wysokie poczucie stylu, elegancji i klasy. Brawo!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty