Inspiracje...inspiracje...cała masa inspiracji:-)

Lubicie stylistykę shabby chic? Ja bardzo, uwielbiam oglądać zdjęcia przedstawiające wnętrza lub biżuterię.
Są dla mnie niewyczerpalnym źródłem inspiracji. Ach te piękne pastelowe kolory, odbijające się światło, przebijający z nich spokój i relaks. Sielskość i anielskość - którą uwielbiam:-)
Dlatego dziś nie będzie długiego tekstu - dziś będzie parę inspiracji.

Zbliża się kwiecień, jest wiosna a więc czas najwyższy pomyśleć o tym co balkonie:-) Ja już planuję jak mój będzie wyglądał w tym roku. Na pewno będzie na nim dużo, bardzo dużo ziół i lampiony. Już wyobrażam sobie te piękne, ciepłe, letnie wieczory, gdzie zapatrzona w gwiazdy będę mogła odpocząć, rozmyślać, po prostu spędzić przyjemnie czas. Lubicie się czasem rozpieszczać? Ja bardzo, to jest nam potrzebne, żeby naładować swoje baterie i móc dalej biec i " zdobywać świat" ( tego zdobywania świata, nauczył mnie pewien mądry facet)

A oto moich kilka inspiracji:

zdjęcie - www.domosfera.pl

zdjęcie - inspirationline.blogspot.com

zdjęcie - internet
zdjęcie - www.lovingit.pl

zdjęcie -budujeurzadzam.pl

zdjęcie -internet
Zielnik z palety
zdjęcie - lampiony.com.pl

zdjęcie - malowanaskrzynia.blogspot.com
zdjęcie pinterest

zdjęcie - pinterest

zdjęcie pinterest
Twórczych inspiracji Wam życzę a na koniec małe przypomnienie w stylistyce shabby chic:-)


Komentarze

  1. Jakie wspaniałosci...klimatycznie bardzo...tak jak lubię.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty