Zanim zacznicie czytać ten post, zróbcie sobie ciepłą herbatę lub kawę, rozłóżcie się wygodnie i pozwólcie mi proszę,  że zabiorę Was do pracowni w której odkryjecie fascynujący świat, w którym baśń przeplata się z rzeczywistością.

Odkąd po raz pierwszy poznałam twórczość Małgosi, zakochałam się w niej absolutnie. Dlatego też postanowiłam podążyć jej śladem. Zaczęłam od bloga oraz strony na facebooku.
Każde kolejne zdjęcie to absolutny zachwyt. Doskonałość i piękno.
Wiedziałam już, że bardzo chciałabym napisać o Jej pracach i przedstawić Ją jako Artystkę Doskonałą, z wielkim talentem, z absolutnym smakiem i precyzją wykonania. Choć przyznam szczerze, że żadne słowa nie oddadzą tego, co szepczą myśli w głowie gdy ogląda się zdjęcia Jej twórczości.Podejrzewam też, że wiele z Was zna pracę Małgosi, bo Artystka ta ma przyznany Polski Znak Rękodzieła i ma naprawdę oddane grono fanów, które przy każdym z jej dzieł - euforycznie wyraża swoje zachwyty. Ja zresztą jestem jednym z nich:-)

Cuda które powstają w pracowni Małgosi stworzone są z wysokiej jakości tkanin, jedwabi i kaszmirów, obszyte i opelcione są nićmi w pięknych i bardzo subtelnych kolorach. Każdy element jest skrupulatnie opracowany przez Artystkę i wszyty ręcznie.
Znajdziecie tam przepięknej urody quilty, składające się z wielu elementów, torby, pudła na domowe "przydasie" mniejsze lub większe, poduszeczki na igły, poduchy, ozdoby na słoiki, fantazyjne guziki i inne elementy dekoracyjne o jakich tylko możemy sobie zamarzyć.

Po tym opisie powyżej, pewnie nie możecie doczekać się zdjęć? Siedzicie wygodnie? A więc proszę oglądajcie:-)

Na początek - mały mix twórczości. Jest rozkosznie prawda?





Guziki, różne kolory, kształty i wielkości. Zachwycające swoim urokiem maleństwa.


Quilt - powie ktoś ot, patchwork ale nie nie jest to zwykły patchwork połączonych z sobą prostych form materiału.
To jest sztuka, obraz namalowany wyobraźnią, igłą i nicią.
Opowiadający jakąś historię. Składa się wielu elementów, w fantastycznie dobranych kolorach.
Nie razi jaskrawością, za to kusi ciepłem i przytulnością. Wyobraźacie sobie ile czasu trzeba poświęcić aby stworzyć własnoręcznie coś tak przepięknego.?
So, cozy:-)



Poniżej kolejne zdjęcia, patrzę sobie na nie i myślę o tym jak jak cieszę się, że poznałam Świat Polskiego Rękodzieła.
Twórczość, osób, takich jak Małgosia, wypływa wprost z serca i marzeń. Pomimo tego, że nasze życie, Twoje, moje każdego dnia tak szybko biegnie to wokół nas są ludzie, dzięki którym doznajemy zachwytu i wzruszeń. Myślę, że to szalenie ważne, że czas nie upływa nam tylko na codziennym kołowrotku, że nawzajem zarażamy się pasją i oddaniem, że tworzymy i kreujemy sobie świat tak jak chcemy, po swojemu. Na przekór byle jakości i szaro- burej rzeczywistości. To my sami decydujemy jak chcemy iść przez życie, z jaką pasją u boku.

Malgosia tak właśnie żyje, jej dom który pokazuje na zdjęciach jest absolutnie piękny, wypełniony miłością i talentem.




Jestem przekonana, że już nie możecie doczekać się aby poznać jeszcze więcej prac Małgosi, dlatego zapraszam Was na jej stronę na facebooku - https://www.facebook.com/HandMadeByMargott dołączcie, polubcie i zachwycajcie się za każdym razem.
Małgosia też pięknie pisze, a więcej dowiecie się na jej blogu - http://www.margott-awszystkocokocham.blogspot.com/



Komentarze

  1. No nie Kasiu.. Wbilas mi glowe w podloge... Dziekuje, ze tak pieknie piszesz o moich pracach - ale na az tyle pieknych slow one nie zasluguja.. Pozdrawiam pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, cechą każdego prawdziwego Artysty jest skromność, którą rozumiem. Jednak Twoje prace zasługują na wiele pięknych słów bo są przecudnej urody!

      Usuń
  2. Tak...te prace Pani Malgosi odzwierciedlaja talent ....serce ....wielka pasje .Cudenka ,ktore daja radosc, kiedy sie na nie patrzy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy3/05/2015

    Tak Małgosi prace podziwiam od trzech ponad lat i jestem coraz to bardziej nimi zafascynowana - ta cała precyzja oraz serce w multum pracy jaki wkłada , każdy dopracowany do perfekcji szczegół - dosłownie wszystko zasługuje na miano profesjonalistki - serdecznie pozdrawiam Marii

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty