Każda kobieta. Ty, ja, Ona - lubi błyszczeć i stąd pojawił się pomysł na kolejną ozdobę - która ma zachwycić kobiety a przede wszystkim podkreślić nasz urok.

Połączenie kamienia Noc Kairu z delikatnym szkłem  pociąga za sobą subtelny efekt elegancji. Szkło awenturynowe bo tym właśnie jest ten syntetyczny kamień już od dawna wykorzystywane było do tworzenia biżuterii.

Mieniący się połysk w odmianie znanej u nas jako Piasek Pustyni czy Noc Kairu - jest absolutnie urzekający. Ten mieniący się połysk, który nadaje ten genialny efekt skrzenia to jak podaje nasza wszystko wiedząca Wikipedia specjalnie opracowania  technologia tworzenia przesyconego roztworu tlenku metalu (np. miedzi lub chromu) w szkle i studzeniu w atmosferze redukującej, co powoduje wytrącanie się kryształów metalu wystarczająco dużych, by mogły odbijać światło i właśnie pięknie skrzyć. Syntetyczne też jest piękne.
Ja gdy patrzę na kamień Noc Kairu widzę piękne gwiazdy na granatowym niebie. Dokoła otacza mnie noc i marzenie...

Aby podkreślić ten piękny błysk dodałam do kompletu proste i szlachetne koraliki szklane. 

I wystarczy! Tyle i aż tyle.




 Jak pisał Waldemar Łysiak ".. Są tylko dwie rzeczy bez granic: kobiecość oraz sposoby jej nadużywania..."

Komentarze

Popularne posty