Przywitajmy się razem w świecie ART FLAVOURS - w moim świecie pełnym marzen i pomysłów.

Zacznijmy od tego, że jesienne wieczory sprzyjają rozwojowi wyobraźni i pasji tworzenia. Nie wszystko musi być od razu doskonałe aby było i tak piękne. Coś co tworzymy własnymi rękoma zazwyczaj jest dla nas i naszych najbliższych najpiękniejsze, a z czasem ręka się wyrabia i kolejne pomysły przychodzą same do głowy.

Inspirujemy się też tym, co tworzą inni. 
I ja właśnie chciałabym zaprosić Was do takiego świata. Świata inspiracji, pomysłów, dobrych marzeń i słów. 

Od dawna jestem zafascynowana kamieniem, to niby surowa forma a okazuje się że może być absolutnie fantastycznie plastyczna. Kamień zaklęty w biżuterii to styl, prostota, klasyka. Pięknie ozdabia, dodaje uroku, podkreśla urodę i nadaje styl. Czyli to co nas kobiety tworzy:-)


Zastanawiałam się od czego wzięła się moja fascynacja i chyba już wiem. Mam taki kamień, który już od bardzo dawna noszę w portfelu. Mam go zawsze przy sobie. To mój talizman. 
Znalazłam go pewnego wczesno - jesiennego dnia na plaży. Bo Bałtyk to moja wielka miłość i od zawsze wierzyłam, że wszystko co nam oddaje ma swój sens i znaczenie. A ja znalazłam kamień w kształcie serca. Co mi przyniosł? Wielką miłość zza wielkiej wody.


I tak właśnie pokochałam kamienie. Dlatego dziś w dniu debiutu przedstawiam na początek - to co stworzyłam z darów Bałtyku. 
Bursztyn, Jantar, Amber - oto delikatna bursztynowa bransoletka ze serduszkiem w kolorze srebra.
Kamień, Bałtyk, Miłość - przecież nie mogło być inaczej :-) - prawda?








Komentarze

Popularne posty