Dziś kończę pierwszą serię przedstawiania moich ulubionych artystek pięknym akcentem.

Chciałabym Wam pokazać Artystkę przez duże "A" - która tworzy przecudnej urody biżuterię, z wielką wyobraźnią, pomysłem, kobietę nietuzinkową. Rzeczy przez Nią stworzone to naprawdę dzieła artystyczne.

Beata pokazuje w swojej Galerii Biżuterii -  kreacje obłędne, szalenie gustowne, fascynujące i bardzo niepowtarzalne - popatrzcie proszę tylko na te zdjęcia. Mi zawsze gdy oglądam Jej fotografie, na myśl przychodzą  piękne dawne czasy, czasy kobiet adorowanych przez mężczyzn, będących dla nich natchnieniem. Czasy kiedy my kobiety byłyśmy dla świata istotami nieziemskimi. :-)

Beata to Artystka która dzięki swojej twórczości zaklina czas i przenosi nas w świat marzeń.

A teraz czas zdjęcia - rozkoszujcie się nimi.

Wyobrażcie sobie ten pierścień - obłędnie piękny.Szlachetny! Wyjątkowy!


Jest też śliczny  sekretnik, dzięki któremu możemy przy sercu nosić zdjęcia naszych bliskich, lub po prostu potraktować go jako wisior z ażurowym sercem.


Umieram z zachwytu nad poniższymi kolczykami, piękny kamień z druzą która podejrzewam mieni się przepięknie.
Wyobrażacie sobie zachwyt w oczach innych, gdy mając na sobie takie kolczyki, odgarniasz pukiel włosów...i...:-)


A teraz fantastyczna - bardzo wesoła  - bransoletka z rzemieni w kolorach niebieskim i turkusowym, z rowerem jako zawieszką:-) Nawet mój syn, oglądająć to zdjęcie, wykrzyknął - och jaka piękna:-) Dla mnie świetna na lato, na czas relaksu.


A jeśli lato, to może soczysta pomarańcza?



I Grand Finale kolekcji - czy jestem zachwycona? Nie, Moi Drodzy, jestem oszołomiona pięknem. Romantyczny wisior, dla kobiety ceniącej klasę i indywidualizm. Jak kobieta nosząca taki wisior, nie mogłaby wyglądać uroczo i fantastycznie? Idealny na spotkanie tylko we dwoje.



Zapraszam Was do http://artimum.blogspot.com/ i tu https://www.facebook.com/Artimum?fref=ts - jestem pewna, że zostaniecie z Nią na długo. Bo tam znajdziecie o wiele więcej propozycji, jedna od drugiej piękniejszych.



Komentarze

Popularne posty