WYNIKI KONKURSU WALENTYNKOWEGO

Miło mi poinformować, że wszystkie Panie - udzieliły prawidłowej odpowiedzi, tak to lampwork / szkło weneckie. 

Wszystkie Panie oprócz jednej spełniły też inne zasady konkursu.

A o to wynik!

Ta śliczna bransoletka wędruje do Pani Magdaleny Światała 
( magdalena switala) gratuluję serdecznie !!!!
Proszę o kontakt w celu podania mi adresu do wysyłki pod tym linkiem 
https://www.facebook.com/artartflavours?ref=hl

Ale Moje Drogie Panie, to nie koniec:-) W związku  z tym, że taki mam kaprys, dobry nastrój i chęć na sprawianie przyjemności - Panie, które nie zdobyły  głównej nagrody - otrzymają ode mnie nagrodę pocieszenia - co to będzie? To będzie niespodzianka.
Dlatego również Was poproszę o kontakt https://www.facebook.com/artartflavours?ref=hl 
w celu przesłania Wam nagród pocieszenia :-)

Tym samym konkurs został zamknięty i roztrzygnięty.


A ja tymczasem szykuję dla Was nowy wpis, który już jutro się pojawi. Od jakiegoś czasu po głowie, błądzą mi marzenia o....no właśnie ciekawe czy zgadniecie co będzie jego tematem przewodnim? Niech to zdjęcie Wam podpowie - jeżeli podejrzewacie co to, napiszcie w komenatrzu:-)



Do jutra:-)

Komentarze

  1. Czyżby budzaca sie do zycia przyroda, przedwiośnie ? Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty