W dziejszym tekście o tym gdzie kupuję materiały, opiszę Wam właśnie dlaczego tu. 
Pane i Panowie oto qnszt.pl

Ja, podobnie jak większość osób zajmujących się hand- made mam swoich ulubionych dostawców półproduktów, wyrobów do tworzenia. Nie nazywam siebie artystką, bo na to miano moim zdaniem trzeba naprawdę sobie zasłużyć i zajmować się dziełem co najmniej długi czas. 
Dlatego mój dzisiejszy tekst jest moją subiektywną oceną – surowców -z którymi pracuję.

Jako że  niestety moja doba nie trwa więcej niż 24 h, aby zmieścić się w czasie – większość zakupów dokonuję internetowo. Choć naprawdę chciałabym mieć czas, na dotarcie do sklepu stacjonarnego, gdzie na żywo mogę podotykać materiały, przyjrzeć się kolorom, dopasować elementy ozdobne, porozmawiać z obsługą sklepu, zainspirować się czymś nowym :-) Niestety, jednak muszę zdać się na swoją intuicję i wyobraźnię. Mam w sumie trzy ulubione sklepy  i jednym z nich jest qnszt.pl 

Muszę przyznać że bardzo bałam się na początku robić zakupy internetowe, obawiałam się że niestety rzeczywistość nie pokryje się z wyobraźnią. W przypadku qnszt.pl tak nie jest. Za każdym razem kupując tam jestem zadowolona.

Wiecie już, czytając tego bloga, że jestem totalnie zafascynowana kamieniami – dokonałam tam zakupu wielu sznurów kamieni i nie tylko byłam usatysfakcjonowana  ale także miło zaskoczona bo nazwy kolorów faktycznie odpowiadają tym jak kamienie wyglądają w rzeczywistości. Pamiętam zakup 10 mm kul, malinowego marmuru – przepiękne, lśniące iście i faktycznie malinowe. Fantastyczne! Bransoletka szybko znalazła sobie właścicielkę. Nigdzie indziej, nie znalazłam też tak ładnie obrobionych kul piasku pustyni. Każda kula tego kamienia, jest naprawdę wysokiej jakości.

Moją kolejną miłością ale także i moich fanek są elementy Swarovskiego, moje ulubione to zawieszki do kolczyków i bransoletek. Kocham ich teardrops'y, hearts'y czy baraoque. Fantastycznym odkryciem były perełki Swarovskiego w kolorach Swarovski Crystal Rosaline Pearl i Swarovski Crystal Pear Platinium – 6 mm – ledwo wykonałam bransoletkę wg własnego pomysłu a już czekała na nią właścicielka – która uważa że to jedna z jej najpiękniejszych ozdób jakie teraz posiada. Miło mi bardzo!

A teraz spójrzcie na zdjęcie kilku prac, które wykonałam z materiałów, które zakupiłam w qnszt.pl 






A poniżej nowe zamówienie, które właśnie do mnie przybyło :-) Wszystko ładnie zapakowane, plus przyjemne gratisy jak na dobrej klasy dostawcę, przystało. A to tak, łechce odbiorcę. Warto o tym pamiętać:-)
Zbliżają się walentynki więc postanowiłam zakupić parę uroczych zawieszek w kształcie serduszek i  już mi biegają pomysły po głowie jak je wykorzystam. Jednak pierwszą rzeczą jaką zrobiłam, była bransoletka proponowana przez qnszt.kurs biżuterii - bo naprawdę,  tak bardzo brakowało mi w te pełne szarości dni koloru trawy. Już za długo jest szaro, buro i ponuro. Zielone monetki okazały się soczyście zielone a bransoletka jest urocza i tchnąca nadzieją na zbliżającą się wiosnę. Kolor tła jaki dla niej wybrałam kojarzy mi się łąkami pełnymi krokusów.
Aby do wiosny!





A  teraz wspomniana wiosenna bransoletka. Bardzo łatwy projekt do wykonania, robi się to w "try-miga"
Bardzo fajnie wygląda na ręku.
Link do tutorialu - http://kurs-bizuterii.pl/handmade/kurs/140/1/264/bransoletka_mietowka.html


A więc widzicie że i w tym przypadku qnszt.pl okazuje się bardzo pomocny, ponieważ można wykonać prace na podstawie proponowanych na stronie projektów, lub zainspirować się nimi. Ja tych zielonych monetek zakupiłam znacznie więcej i oprócz tego co wykonałam mam też już pomysł co z nimi jeszcze zrobię :-)

Polecam Wam ten sklep z całą odpowiedzialnością, zapamiętajcie adres qnszt.plhttp://kurs-bizuterii.pl/handmade.

Znajdziecie tam bardzo dobrej jakości materiały ale także całą masę inspiracji dla początkujących i już zaawansowanych twórców.


Komentarze

Popularne posty