Wiosna, Wiosna, Wiosna.

W tym roku wyjątkowo chciałabym aby przyszła wcześniej. Marzy mi się już soczysta zieleń trawy, kojąca oczy. Marzy mi się wsłuchiwanie w poranny śpiew ptaków. Niech już nadejdą dni z pieknym słońcem, którego promienie ogrzewają dłonie i twarz. W myślach już planuję co wysieję na balkonie w tym roku, jaką oranżerię sobie stworzę. Będą i zioła i róże - moje ulubione pąsowe. Uwielbiam potem siedzieć na balkonie, w środku miasta w mojej małej prywatnej enklawie, patrzeć jak kolorowe motyle odwiedzają moje magiczne miejsce. Takie małe, wesołe chwile szczęścia. Niby nic wielkiego ale dodające dużo energii.
Zobaczcie jak świetny pomysł znalazłam na pintereście na osłonki na zioła - proste i fantastyczne. Eureka!

zdjęcie autorstwa Kathy Woodard - pinterest


Tymczasem dziś pobawiłam się kolorami, a dlaczego by nie? Prawda? Pierwsza bransoletka to taki żart, zaklinający przybycie wiosny, bo ja mimo że jeszcze luty, w myślach już topię marzannę:-) Feeria barw koralików Preciosa, nadawała się do tego idealnie. Zaplątane na drucie pamięciowym. Na wyprawę rowerową w sam raz:-)


Kolejne prace to nawiązanie już do tego  o czym myślę  gdy wiosnę mam w głowie.

Zieleń, tak mocna, intensywna zieleń - nigdy później niż na wiosnę nie jest tak cudowna. Ach! Późną wiosną zanurzyć się bosą stopą w miękkości traw, nacieszyć oczy wschodzącymi i budzącymi się do życia roślinami, nie mogę się już doczekać, choć zdaję sobie sprawę, że to luty dopiero:-)

Oto wiosenna, miętowa bransoletka. Zwyczajny jadeit z chwostem w szarym kolorze. Pierwiosnek wiosny gdzie żegnamy szarość zimy i witamy budzące się życie. Symbol!


A może wykorzystać ją w takim secie?


A jak nie bransoletka to może jednak kolczyki, po prostu Swarovski Teadrops - głęboka zieleń. Będzie się pięknie mienić, jak to Swarovski, bo Swarovski także bardzo lubi słońce:-)


A więc widzicie dziś u mnie w domu bardzo wiosennie, dziś już niedziela, mam nadzieję na długi spacer w promieniach słońca.
Popatrzę i poszukam, może już magnolie odkryją pierwsze znaki nadchodzącej wiosny. Magnolie w kolorze jak w tych zsetawach:


Pięknej, spokojnej niedzieli. Z każdym dniem, bliżej nam do wiosny.

Komentarze

  1. Piekny optymistyczny post...tez oczekuje na oznaki budzacej sie do zycia wiosny :-) Fantastyczny pomysl wykorz ystania puszek po herbacie.Ja jedna identyczna puszke mam do dzis po cioci pamiatka...sentymentalna jestem.Pozdrawiam i slonecznej niedzieli zycze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) prawda, że świetny pomysł i świetna inspiracja, co możemy wykorzystać i do czego:-) Oby tylko nie brakowało nam pomysłów:-)

      Usuń
  2. Wiosenne cudenka przesliczne...zwlaszcza mietowa bransoletka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) zaktualizowałam jeszcze post o dodatkowe, proponowane przeze mnie połączenia:-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty